Klantenservice
Leveringsvoorwaarden, Termijnen en retouren.
Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met de levering en betalingsvoorwaarden akkoord gaat zoals hier onder genoemd.
Handgemaakte sieraden en frontriemen:
Voordat een op maat gemaakt product of sieraad besteld word zijn er een aantal voorwaarden waar de klant bij stil moet staan,
Dit zijn:
Na ontvangst en betaling van uw sieraad kunt u het sieraad binnen 2 tot 3 weken thuis verwachten.
Uitzonderingen daar gelaten, Wij proberen hierin zo veel mogelijk contact met de klant te houden.
Mocht er een onderdeel niet leverbaar zijn proberen we dit zo spoedig mogelijk mede te delen en op te lossen.
De opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft u geen recht op
schadevergoeding en evenmin het recht uw bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden.
Garantie op handgemaakte items.
Op ieder gemaakt hand gemaakt sieraad en frontriem van Kai Jewels (met bon) heeft een garantie van 3 maanden na aankoop.
Mocht het product onherstelbaar kapot zijn, word er met u gekeken naar een andere oplossing.
Dit word altijd met u besproken.
Ruitersport:
Wij proberen zoveel mogelijk op voorraad te hebben maar omdat wij een klein (opstartend) bedrijf zijn hebben wij niet alles op voorraad.
Grote artikelen zoals dekens, tuigage en zadels moeten wij helaas vaak nabestellen bij de desbetreffende leverancier.
Dit kan betekenen dat de levertijd langer kan zijn dan verwacht.
We proberen zoveel mogelijk bij het product te vermelden wat de levertijd is.
Mocht u een artikel bestellen dat wij niet binnen de aangegeven tijd kunnen leveren en nabesteld moet worden proberen wij er voor te zorgen het artikel alsnog binnen 3 - 5 werkdagen te leveren.
Duurt dit langer dan verwacht heeft u 3 werk dagen om te beslissen of u afziet van de koop vanwege de langere levertijd.
Hierna kan het tot 30 dagen duren eer wij het bedrag terug storten.
*Let op!
Voor artikelen met een waarde boven de €800 , zoals zadels -e.d gelden annulering-kosten!
Dit bedraagt 25% van de koopsom. Deze gaan in 24 uur na plaatsen van de bestelling.
Houd hier rekening mee met bestellen!
Verzendkosten
Verzendkosten binnen Nederland :
Bestellingen onder de €150 worden met post nl verzonden voor €6,95
Dit kan bij u thuis of op een post nl locatie bezorgd worden.
Alle zendingen binnen Nederland worden met postnl bezorgd.
De verzendkosten vervallen bij een bestelwaarde v.a €150,00
Artikelen kunnen ook opgehaald worden op locatie, Neem contact op voor de mogelijkheden.
Mocht u overwegen de bestelling op te halen, kunt u contact opnemen en worden de verzendkosten geretourneerd.
Retour
Online aankopen:
Wettelijk gesteld krijgt de klant bij het online aankopen van producten de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgaaf van redenen te ontbinden gedurende zeven werkdagen. (uitzonderingen, Zie *)
Dit termijn gaat in op de dag van levering van het product.
Tijdens dit termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking.
Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, kunt u het product met alle geleverde toebehoren en - indien mogelijk - in de originele verpakking aan ons te retourneren.
Retourneer kosten zijn voor u zelf. Het artikel wat wij terug sturen naar u is voor onze rekening.
Wij zijn niet aansprakelijk voor het kwijtraken van terug gestuurde artikelen.
Liever het te retourneren artikel zelf terug brengen?
Dit kan naar de vestiging (Schore) Maak hiervoor eerst een afspraak.
Op Sale artikelen word geen geld terug gegeven.
Ruilen is niet mogelijk.
Aankopen op evenementen:
Op aankomen na een evenement geven wij géén geld terug.
Indien u niet tevreden bent met uw aankopen kunt u een tegoed bon krijgen.
Deze is Max 3 jaar geldig na uitgifte.
Dit geldt niet voor afgeprijsde producten.
Liever het te retourneren artikel zelf terug brengen?
Dit kan naar de vestiging (Schore) Maak hiervoor eerst een afspraak.
Retouren dient u van te voren kenbaar te maken d.m.v een email. (Info.kaijewels.nl@gmail.com)
Hierna krijgt u zsm instructies
(Mits:
- de artikelen schoon, ongedragen en onbeschadigd zijn.
Constateren wij bij het ontvangen van producten dat dit niet het geval is kunnen er kosten in rekening gebracht worden! Denk aan reinigingskosten/reparatie kosten)
(Geef bij retouren altijd een reden op en maak foto's van defecten die niet door uw toedoen zijn veroorzaakt, Denk hierbij aan: leveringsdefecten of iets wat wij over het hoofd hebben gezien tijdens het inpakken!)
Neem nooit kapotte pakketten aan!
Enkele artikelen zijn uitgesloten van retour!
-Zadels (mits er gebreken optreden binnen de gestelde garantie termijn)
Bestelling annuleren
Dit kan tot het artikel naar u verzonden is.
Zodra het artikel naar u verzonden is gelden de bovenstaande regels
Dan word het gehele bedrag naar u terug gestort.
Garantie.
Handgemaakte sieraden en frontriemen:
Er word geen garantie op graveren gegeven. (Met uitzondering van spelfouten)
Wijkt het product af van uw bestelling dient u dit binnen 14 dagen te melden. Graag duidelijk en met foto aangeven wat er mis is.
(Met afwijken bedoelen wij, verkeerde kleur van materiaal of verkeerde vlecht.)
Deze garantie is niet van toepassing indien: u wijzigingen aan het product heeft aangebracht, sprake is van gebreken die ontstaan zijn door opzet of grove onachtzaamheid, De opgegeven maatgeving niet juist is, we niet (tijdig) in de gelegenheid gesteld zijn voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.
De gebruikte materialen van de sieraden zijn gemaakt van een zilverlegering. Er kunnen verkleuringen ontstaan door blootstelling aan chemicalieen. Let op met parfum, zepen, shampoo's en schoonmaakmiddelen.
Ook kan de zuurgraad van de huid voor verkleuringen zorgen, dit is echter persoonsgebonden.
Bij indirecte vragen kunt u het contact formulier gebruiken.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9:00 uur tot 17:00 uur.
Mocht er telefonisch geen antwoord gegeven worden nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met de levering en betalingsvoorwaarden akkoord gaat zoals hier onder genoemd.
Handgemaakte sieraden en frontriemen:
Voordat een op maat gemaakt product of sieraad besteld word zijn er een aantal voorwaarden waar de klant bij stil moet staan,
Dit zijn:
Na ontvangst en betaling van uw sieraad kunt u het sieraad binnen 2 tot 3 weken thuis verwachten.
Uitzonderingen daar gelaten, Wij proberen hierin zo veel mogelijk contact met de klant te houden.
Mocht er een onderdeel niet leverbaar zijn proberen we dit zo spoedig mogelijk mede te delen en op te lossen.
De opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft u geen recht op
schadevergoeding en evenmin het recht uw bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden.
Garantie op handgemaakte items.
Op ieder gemaakt hand gemaakt sieraad en frontriem van Kai Jewels (met bon) heeft een garantie van 3 maanden na aankoop.
Mocht het product onherstelbaar kapot zijn, word er met u gekeken naar een andere oplossing.
Dit word altijd met u besproken.
Ruitersport:
Wij proberen zoveel mogelijk op voorraad te hebben maar omdat wij een klein (opstartend) bedrijf zijn hebben wij niet alles op voorraad.
Grote artikelen zoals dekens, tuigage en zadels moeten wij helaas vaak nabestellen bij de desbetreffende leverancier.
Dit kan betekenen dat de levertijd langer kan zijn dan verwacht.
We proberen zoveel mogelijk bij het product te vermelden wat de levertijd is.
Mocht u een artikel bestellen dat wij niet binnen de aangegeven tijd kunnen leveren en nabesteld moet worden proberen wij er voor te zorgen het artikel alsnog binnen 3 - 5 werkdagen te leveren.
Duurt dit langer dan verwacht heeft u 3 werk dagen om te beslissen of u afziet van de koop vanwege de langere levertijd.
Hierna kan het tot 30 dagen duren eer wij het bedrag terug storten.
*Let op!
Voor artikelen met een waarde boven de €800 , zoals zadels -e.d gelden annulering-kosten!
Dit bedraagt 25% van de koopsom. Deze gaan in 24 uur na plaatsen van de bestelling.
Houd hier rekening mee met bestellen!
Verzendkosten
Verzendkosten binnen Nederland :
Bestellingen onder de €150 worden met post nl verzonden voor €6,95
Dit kan bij u thuis of op een post nl locatie bezorgd worden.
Alle zendingen binnen Nederland worden met postnl bezorgd.
De verzendkosten vervallen bij een bestelwaarde v.a €150,00
Artikelen kunnen ook opgehaald worden op locatie, Neem contact op voor de mogelijkheden.
Mocht u overwegen de bestelling op te halen, kunt u contact opnemen en worden de verzendkosten geretourneerd.
Retour
Online aankopen:
Wettelijk gesteld krijgt de klant bij het online aankopen van producten de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgaaf van redenen te ontbinden gedurende zeven werkdagen. (uitzonderingen, Zie *)
Dit termijn gaat in op de dag van levering van het product.
Tijdens dit termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking.
Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, kunt u het product met alle geleverde toebehoren en - indien mogelijk - in de originele verpakking aan ons te retourneren.
Retourneer kosten zijn voor u zelf. Het artikel wat wij terug sturen naar u is voor onze rekening.
Wij zijn niet aansprakelijk voor het kwijtraken van terug gestuurde artikelen.
Liever het te retourneren artikel zelf terug brengen?
Dit kan naar de vestiging (Schore) Maak hiervoor eerst een afspraak.
Op Sale artikelen word geen geld terug gegeven.
Ruilen is niet mogelijk.
Aankopen op evenementen:
Op aankomen na een evenement geven wij géén geld terug.
Indien u niet tevreden bent met uw aankopen kunt u een tegoed bon krijgen.
Deze is Max 3 jaar geldig na uitgifte.
Dit geldt niet voor afgeprijsde producten.
Liever het te retourneren artikel zelf terug brengen?
Dit kan naar de vestiging (Schore) Maak hiervoor eerst een afspraak.
Retouren dient u van te voren kenbaar te maken d.m.v een email. (Info.kaijewels.nl@gmail.com)
Hierna krijgt u zsm instructies
(Mits:
- de artikelen schoon, ongedragen en onbeschadigd zijn.
Constateren wij bij het ontvangen van producten dat dit niet het geval is kunnen er kosten in rekening gebracht worden! Denk aan reinigingskosten/reparatie kosten)
(Geef bij retouren altijd een reden op en maak foto's van defecten die niet door uw toedoen zijn veroorzaakt, Denk hierbij aan: leveringsdefecten of iets wat wij over het hoofd hebben gezien tijdens het inpakken!)
Neem nooit kapotte pakketten aan!
Enkele artikelen zijn uitgesloten van retour!
-Zadels (mits er gebreken optreden binnen de gestelde garantie termijn)
Bestelling annuleren
Dit kan tot het artikel naar u verzonden is.
Zodra het artikel naar u verzonden is gelden de bovenstaande regels
Dan word het gehele bedrag naar u terug gestort.
Garantie.
Handgemaakte sieraden en frontriemen:
Er word geen garantie op graveren gegeven. (Met uitzondering van spelfouten)
Wijkt het product af van uw bestelling dient u dit binnen 14 dagen te melden. Graag duidelijk en met foto aangeven wat er mis is.
(Met afwijken bedoelen wij, verkeerde kleur van materiaal of verkeerde vlecht.)
Deze garantie is niet van toepassing indien: u wijzigingen aan het product heeft aangebracht, sprake is van gebreken die ontstaan zijn door opzet of grove onachtzaamheid, De opgegeven maatgeving niet juist is, we niet (tijdig) in de gelegenheid gesteld zijn voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.
De gebruikte materialen van de sieraden zijn gemaakt van een zilverlegering. Er kunnen verkleuringen ontstaan door blootstelling aan chemicalieen. Let op met parfum, zepen, shampoo's en schoonmaakmiddelen.
Ook kan de zuurgraad van de huid voor verkleuringen zorgen, dit is echter persoonsgebonden.
Bij indirecte vragen kunt u het contact formulier gebruiken.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9:00 uur tot 17:00 uur.
Mocht er telefonisch geen antwoord gegeven worden nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.